Zakładając przedsiębiorstwo działające w głównej mierze w Internecie, należy mieć sporą wiedzę i doświadczenie na rynku handlu detalicznego. Oczywiście, posiadanie jakiejkolwiek firmy wiąże się z ogromną odpowiedzialnością i pewną dozą niepewności co do faktu, czy pomysł odpowiednio się sprzeda, czy znajdą się klienci, którzy w niego uwierzą i zainwestują. Jednakże działalność internetowa to wciąż bardzo grząski grunt i jeśli nie wiesz, jak się po nim poruszać, Twój biznes może bardzo szybko popaść w zapomnienie. W jaki sposób możesz do tego nie dopuścić? Z całą pewnością stosując się do reguł prowadzenia działalności w sieci. Napisano o tym już całe elaboraty, więc zakładamy, że nie jest to dla Ciebie wiedza tajemna. Potrzebujesz tylko czegoś, co sprawi, że Twój pomysł będzie wyróżniał się znacząco wśród konkurencyjnych marek. I tutaj z pomocą przychodzi CallPage.
Błyskawiczne połączenia z klientami dzięki CallPage
CallPage to nowoczesny model komunikacji pomiędzy firmą a jej klientami; jedyna w swoim rodzaju wtyczka, która pozwala na szybkie nawiązanie kontaktu telefonicznego z osobami, które są zainteresowane produktami, jakie mogą nabyć w Twoim sklepie internetowym. Jeśli jeszcze o niej nie słyszałeś (choć to dosyć wątpliwe), już wyjaśniamy, na czym to polega. Otóż usługa callback taka jak CallPage ma na celu zachęcenie potencjalnych klientów do pozostawienia przez nich swojego numeru telefonu w wyskakującym na Twojej stronie internetowej oknie pop-up. Dzięki temu, w czasie krótszym, niż pół minuty Twoi pracownicy są w stanie nawiązać połączenie telefoniczne z użytkownikami, jeszcze zanim ci zdążą się rozmyślić z zakupów na Twojej stronie. W skrócie: klient podaje numer telefonu a pracownik obsługi dzwoni na ten numer, służąc mu radą i pomocą w razie jakichkolwiek problemów. Callback widget pozwala zatem na zbudowanie swego rodzaju więzi i zaufania pomiędzy internautą a sklepem, którego produkt go interesuje.
Instalacja widgetu CallPage jest dziecinnie prosta
Daje Ci to pewnie sporo do myślenia, bo czy aby na pewno instalacja tak małej wtyczki może nieść za sobą takie korzyści? To oczywiste, że może! Jakby tego było mało, CallPage ma także dostęp do analityki Google, a sam widget jest w pełni personalizowalny, co oznacza, że o jego ostatecznej funkcjonalności i wyglądzie zadecydujesz właśnie Ty. Warto nadmienić tu, na przykład, możliwość ustawienia dni i godzin, w których pracownicy dzwonić mogą do klientów, a mogą być nimi, rzecz jasna, dni i godziny w których pracuje Twoja firma. Wtyczka może także uruchamiać się automatycznie, natychmiast po tym, jak użytkownik pojawi się na Twojej stronie, aby nie musiał on podejmować żadnej dodatkowej akcji, co będzie dla niego szalenie wygodną opcją.
Warto przetestować CallPage, za darmo!
Nie trzeba zbyt długo się zastanawiać, aby dojść do jedynej słusznej konkluzji: CallPage jest potrzebne Twojej firmie. Nawet jeśli dotychczas nie zdawałeś sobie z tego sprawy, wkrótce po jej zakupie i zamieszczeniu na Twojej stronie nie będziesz sobie w stanie przypomnieć, jak Twój biznes działał wcześniej bez niej. Narzędzie to jest bardzo tanie (59-490 zł) i może nawiązywać połączenia w większości krajów w Europie i na świecie.
Wiem, że to może zabrzmieć górnolotnie, ale jest duża szansa na to, że CallPage również u Ciebie okaże się najszybciej zwracającą się inwestycją. Pamiętaj, że możesz przetestować tę usługę za darmo, a jeśli się do niej przekonasz, wykorzystaj kupon rabatowy do CallPage.
ostatnie komentarze